חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

תאונות עבודה קטלניות במלון בים המלח, מפעל ישקר ותל אביב

דצמבר 17, 2020

ב-15 בדצמבר נפטר מפצעיו בבית החולים "הדסה עין כרם" עבדאללה סינוקרוט, שלושה שבועות לאחר שנפצע קשות בתאונת עבודה. סינוקרוט, תושב מזרח ירושלים, היה שף במלון באיזור ים המלח. כאשר עבד במטבח המלון ב-27 בנובמבר, התפוצץ סיר לחץ גדול וגרם לכוויות קשות בגופו. סינוקרוט הוא העובד ההרוג ה-63 לשנת 2020.

לאחר חקירת התאונה, הודיע חזי שוורצמן, מפקח עבודה ראשי במשרד העבודה, כי התאונה נגרמה עקב "כשל טכני בסיר ושסתום שלכאורה לא הוחלף כראוי". המינהל הורה לכל המשתמשים בסיר לחץ זה להחליף בו שסתום פורק לחץ.


תושב נהריה בן 49 נהרג בתאונת עבודה ביום שני, ה-14 בדצמבר, במפעל של חברת "ישקר", הממוקם באיזור התעשיה 'מגדל תפן' אשר בגליל המערבי. הפועל, מחסנאי במפעל, נהרג כתוצאה מנפילה מגובה של 6 מטרים. פרמדיקים וחובשים של מד"א הגיעו למקום בבוקר וקבעו את מותו, תוצאה של חבלת ראש קשה.

מחקירה עולה כי העובד נמחץ למוות מתחת למעלית-משא, לאחר שלמעשה נלכד בתוך מסוע. כוחות כבאות והצלה חילצו אותו ממקום התאונה, אך כאמור – היה זה מאוחר מדי. לדברי עדי ראייה, קבלן אחזקה שעבד לצידו הספיק לקפוץ מן המתקן לפני התאונה. המשטרה פתחה בחקירה.

חברת "ישקר" הוציאה הודעה רשמית על התאונה החריגה: "זה אירוע טרגי שלא היה כמותו במהלך 70 שנות קיום המפעל. בשלב זה האירוע נמצא בחקירת משרד העבודה והמשטרה, ונקיים כמובן גם תהליך בדיקה פנימי".


ב-11 בדצמבר נפטר מפצעיו מאזן מוחמד אבו חייט, תושב טירה (60). הוא נפצע אנושות בתאונת עבודה כתוצאה מהתחשמלות. אבו חייט התחשמל במהלך ביצוע פעולות איטום במגדלי אסותא ברחוב ז'בוטינסקי בתל-אביב, שלושה שבועות לפני מותו.


צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם