חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

נכה קיבל החזר מס בסך 1.5 מליון שקלים

מאי 27, 2008

כיצד מקבלים החזר מס על סך 1.5 מליון שקלים ממס הכנסה?

מאת 

החזרי מס יכולים להיות עניין משמעותי, במיוחד אם מדובר באדם המשלם סכומים גבוהים של מס הכנסה. כך קרה לאזרח ישראלי (שמו שמור במערכת "ידיעות אחרונות", שם פורסמה כתבה בעניינו) שקיבל במאי 2008 החזר מס הכנסה על סך 1.5 מליון שקלים, לא פחות.

הנכה החל לסבול ממגון בעיות רפואיות החל מ-1996. מחלת כליות התפתחה לאנמיה, משם לאוסטאופורוזיס, שברים, לחץ דם, ועוד. ועדה רפואית של ביטוח לאומי קבעה לו נכות של 84%. לכאורה מדובר באחוזי נכות גבוהים, אך לא מספיק כדי לקבל החזר מס בשווי 1.5 מליון שקלים.

בעקבות בדיקות רפואיות נוספות, ועזרה חיצונית שקיבל מחברה למימוש זכויות רפואיות, נקבעה לו נכות של 90% החל מ-2001. מכיוון שמדובר באיש עסקים שבבעלותו חברה גדולה, וששילם סכומים גבוהים למס הכנסה, החזר המס שקיבל היה גדול בכל קנה מידה: 1.5 מליון שקלים.

בראיון למגזין "ממון" של ידיעות אחרונות (27/5/08) סיפר האיש כי בתחילה חשב כי עדיף לוותר ולא להיאבק מול ביטוח לאומי. מחלת המעיים שלו החמירה, הוא אושפז וחשש כי העסק שלו יקרוס. החזר המס שהגיע לו יעזור לו, לדבריו, לשקם את העסק.

המסקנה היא שכאשר מדובר במאבקים בירוקרטיים וקבלת אחוזי נכות, לא כדאי להתייאש ולוותר. בעזרת נחישות, התמדה ועזרה מקצועית ניתן "לזכות בלוטו" ולקבל סכומים דמיוניים, כמו זה של אותו אדם שקיבל מן המדינה בחזרה "פרס" של 1.5 מליון שקלים על מצבו הרפואי.

בשיחת טלפון אחת תוכלו לקבוע פגישת היכרות חינם.
התקשרו לצוות "זכותי" עכשיו: 5520*

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם