חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מנכ"ל זכותי מדבר על עידן הקורונה ב"גלובס"

ינואר 4, 2021

אלון אהרונוב, מנכ"ל חברת זכותי, התראיין לעיתון "גלובס" על אתגרי עידן הקורונה. בראיון סיפר אהרונוב השינויים הנדרשים לטיפול בלקוחות, השפעת הקורונה על תחום הזכויות הרפואיות, האתגרים האופרטיביים הרבים של תקופות הסגר והמגבלות על קבלת קהל.

לדברי אהרונוב, הקורונה היא "עוד מחלה שיכולה להתווסף למכלול הליקויים הרפואיים ולמעשה משלימה במקרים מסוימים את רף אחוזי הנכות המזכים בקיצבאות שונות לצד פטור ממס הכנסה".

אחד האתגרים בהתמודדות עם תופעת הקורונה היא הבנה "מה הם הליקויים הרפואייים שהיא טומנת בחובה, האם מדובר בליקויים שנשארים לצמיתות או חולפים".

לדברי מנכ"ל זכותי, ההגבלות החדשות "הביאו את המבוטחים שלנו להסתגר ולא לצאת מהבית". כתגובה למצב החדש, בו לא ניתן לקיים מפגשים פרונטליים במשרדי החברה – הוחלט "להעניק את השירותים שלנו באמצעות פנייה טלפונית ושליחת מסמכים".

איך זה מתבצע בפועל? "כל התהליך מתבצע במדיות השונות, כמו טלפון, זום, פייס טיים, ואפילו שימוש בחתימה אלקטרונית המתבצעת דרך הוואטסאפ", לדברי אהרונוב.

מבחינת העתיד הנראה לעין, בשנים 2021 ו-2022, אהרונוב מעריך כי "עוד נראה התפתחויות רבות מבחינת יחסה של המדינה לחולים ולנפגעים וזכויותיהם".

למרות שקשה עדיין להעריך במדויק כיצד ישתנה יחס המוסדות לנפגעי הקורונה בטווח הארוך, אהרונוב מאמין כי "בשנים הקרובות גם הקורונה תטופל יותר באופן פרטני בביטוח הלאומי, ורק לאחר מסה קריטית של תביעות נוכל להבין ולדעת יותר איך הביטוח הלאומי והמדינה מתייחסים לאירוע המתגלגל הזה".


צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם