חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה כסף שווה טרטור לועדה רפואית

יולי 11, 2013
המקרה של ישראל זיידמן, שהתרחש לאחרונה, משקף את ההתנהלות הבירוקרטית הבעייתית של ביטוח לאומי. זיידמן, תושב אילת, קיבל זימון לועדה רפואית בתל אביב, נסע את כל הדרך, חיכה לשווא לועדה שאיחרה ולבסוף בכלל לא התקיימה.

מאת  מנכ"ל זכותי, וצוות זכותי

ישראל זיידמן נפצע במהלך תאונת עבודה והגיש תביעת פיצויים לביטוח הלאומי. לאחר שהתקבלה תביעתו ונקבעו לו אחוזי נכות, לא היה מרוצה מהחלטת הועדה הרפואית הראשונית והוועדה הרפואית לערערים, לכן הגיש ערעור לבית הדין לעבודה. הערעור התקבל ונקבעה לו ועדה רפואית נוספת בהרכב אחר.

זיידמן סובל מ סוכרת ובעיות גב, ולכן נזקק למנוחות רבות בדרך. הוא ובנו סיפרו בעדותם שהנסיעה מאילת לתל אביב נמשכה 7 שעות. כשלבסוף הגיעו, התחילה הוועדה באיחור של שעתיים, ולא רק זאת, אלא שהרכבה היה זהה להרכב בוועדה הקודמת.

לא רק שהביטוח הלאומי זימן את זיידמן לתל אביב, במקום לבאר שבע, אלא שהוא התנהל ברשלנות עד כדי כך שהתעלם מבקשתו של זיידמן לועדה רפואית נוספת בהרכב שונה, וזאת על מנת לקבל הזדמנות שניה הוגנת.

בית המשפט הדגיש כי עצם ההגעה לוועדה שלא התקיימה, היא העוול שנגרם לזיידמן. בסופו של יום, התקבלה טענתו של זיידמן בבית המשפט השלום בחיפה, ונקבעו לו פיצויים בסך של 3,900 ₪, הכוללים הוצאות עו"ד, הוצאות משפט ועוגמת נפש.

לסיפור המלא על טרטור לועדה רפואית וקבלת פיצוי

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם