זכויות רפואיות
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

פטור ממס הכנסה

ישראלים רבים זכאים לפטור ממס בסכומים גבוהים עקב מחלה או פגיעה, כמו סרטן, סוכרת, מחלת לב, מחלת ריאות, אירוע מוחי ועוד. "זכותי" הצליחה לסייע לרבים מהם לקבל מיליוני שקלים.

למשל, עיוור, נכה בשיעור של 100% או נכה אשר שיקלול בעיותיו הבריאותיות מצטבר לכדי לפחות 90%, פטורים מתשלום מס הכנסה עד גובה התקרה: כ-570,000 ש"ח בשנה על הכנסות מעבודה, וכ-60,000 ₪ על הכנסות שאינן מעבודה.

ה-31 בדצמבר הוא המועד האחרון להגיש בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה, כדי לא להפסיד החזר מס על שנה שלמה. מדובר בסכומים עצומים, וחלק ניכר מן הזכאים אינו נלחם על הכסף הזה – או מחליט לוותר מראש. עבור נכים קשים קיימת גם האפשרות לקבל פטור רטרואקטיבי (בדיעבד) – החזר תשלומי מס ההכנסה ששולמו ב-6 השנים האחרונות הזכאות לפטור ממס ניתנת גם לאנשים שעדיין עובדים וכן לפנסיונרים, שמשלמים למס הכנסה מתשלום הפנסיה שלהם.

חשוב וכדאי לפנות ל"זכותי" בהקדם כדי לא לאחר את המועד. פנייה מאוחרת יכולה לעלות כסף רב שהיה יכול להתקבל מהחזרי-עבר. אז איך מתחילים? ממלאים פרטים כאן באתר "זכותי", או מתקשרים למוקד זכותי בטלפון 5520* ומתאמים שיחה או פגישה ללא עלות וללא התחייבות.

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם