ליקויי שמיעה

ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם נפגעה שמיעתך בגלל עבודתך (מוסכניק, פועל, מסגר, מכונאי, נגר, תקליטן, מוסיקאי, עובד אולם אירועים וכד') – אולי מגיע לך כסף מן המדינה. ברוב המקרים, מדובר בסכומים משמעותיים. הכל תלוי בסוג הפגיעה והקשר לעבודה.

"זכותי" מסייעת כבר שנים לנפגעי שמיעה וראייה רבים, כולל תופעות כמו טנטונים, ירידה בשמיעה, אובדן שמיעה פתאומי ועוד. אנו מכירים היטב את התופעה, כמו גם את נושא ההתחרשות כמחלת מקצוע. סייענו לאנשים רבים שנפגעה שמיעתם לפעול כדי לקבל פיצוי כספי הולם על התופעה שפגעה קשות באיכות חייהם.

בין אם הנך עובד במקום עבודה שיש בו רעש רצוף או משתנה, ובין אם מדובר ברעש זניח או רעש של 100 דציבל לכמה דקות – רעש מזיק שווה לעתים הרבה כסף לנפגעים בכל הארץ.

בוא לקבל סיוע – אולי מגיע לך כסף
האם עבודתך גרמה לך לתופעת ירידת שמיעה? התקשרו עכשיו 5520* ונסייע לך במיצוי זכויותיך הרפואיות מול המוסד לביטוח לאומי. ניתן לתאם פגישת היכרות ללא כל התחייבות – צרו קשר עם נבחרת המומחים שלנו.

פרופיל: "זכותי" מתמחה בסיוע ללקוחותיה למצות את זכויותיהם הרפואיות מול המוסדות, בכל הקשור למימוש זכויות כספיות עקב ליקויים רפואיים. השירות איננו מהווה ייעוץ משפטי.

נסיון: החברה סייעה לאלפי לקוחות בשנים האחרונות. כל לקוח מטופל באופן אישי בהתאם לסיוע שהוא מבקש לקבל, והתיק הרפואי שלו.

הצלחה: 90% מהמקרים שהועברו לסיוע "זכותי" הסתיימו בהצלחה ובזיכוי של הלקוח בתגמול כספי על ידי מוסדות המדינה ו/או חברות הביטוח. צור קשר עם "זכותי" עוד היום ונסייע לך.

איך זה עובד

סובלים מבעיה רפואית, חליתם? נבחרת המומחים של זכותי הכוללת: רופאים, יועצי מס, רואי חשבון ויוצאי הביטוח הלאומי עומדת לרשותכם עד לקבלת המגיע לכם ממס הכנסה, ביטוח לאומי וחברות הביטוח.

1
פגישה ללא עלות

ניתן לקיים פגישה פרונטאלית באחד מסניפי החברה או טלפונית עם מומחה זכויות. הכל ללא עלות וללא התחייבות.

2
בניית תיק רפואי

אנו מסייעים ללקוחותינו להגיש תביעה המגובה בסיכום רפואי מקצועי וממצה המגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה.

3
הגשת התביעה

לאחר בניית התיק על ידי המחלקה המקצועית הכוללת: רופאים, מומחי זכויות ויוצאי הביטוח הלאומי מוגשת התביעה למוסד הרלוונטי.

4
הכנה וליווי עד הצלחה

וות המומחים שלנו ילווה את התהליך מתחילתו ועד סופו כולל דיווח שוטף, הנחיות לקראת הוועדות הרפואיות עד להצלחה.

לקוחות מספרים
מה לקוחות מספרים עלינו
צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם