עוזי מסיקה
תמלול המכתב המרגש של עוזי מסיקה, לקוח "זכותי" מרוצה (ינואר 2020):
אלון, מיכל, מתן וכל צוות זכותי היקרים,
ברצוני לומר לכם תודה רבה בשם אבי, רחמים מסיקה.
את החוויה הלא נעימה, כאשר מקבלים מחברות הביטוח את התשובה השלילית עבור ביטוח סיעודי, למרות שמשלמים להם כל החיים עבור הרגעים הקשים הללו – התחלתם להפיג כבר בפגישה הראשונה.
הייתי במספר חברות (למימוש זכויות), אך בפגישה אצלכם והרושם הראשוני שסיפקת, מתן, זה היה אחרת. האמפטיה, הרצינות בהסתכלות על המסמכים, לקיחת המסמכים לגורם מוסמך ורק לאחר מכן את חוות הדעת ואת הצעת המחיר – ראוי שתשמרו.
בהמשך לאחר שהוחלט מהם התנאים להתקשרות זו, חתמנו על ההסכם ושוב בצורה מכבדת ומפרגנת. מיכל, הפכת להיות אשת הקשר מולי, ונתת הרגשה מצוינת שהנושא אצלכם במלוא כובד הראש וכאילו זה הטיפול היחיד שלך. גם כשנעדרת, מתן נתן לך גיבוי. המשכתם לתת ייעוץ יפה, פה ושם, ושמרתם על קשר.
לאחר תקופה של מספר שבועות, קיבלתי תשובה מחברת הביטוח, שאכן אבי זכאי לממש את הביטוח הסיעודי. כאשר עדכנתי אותך, מיכל, חזרת אליי לאחר יומיים ובפיך בשורה, לאור החלטה שלך, אלון. אתם תיגבו את דמי פתיחת התיק ולא את מה שכתוב בהסכם, לאור זה שלא השקעתם מספיק. ריגשתם מאוד אותי ואת משפחתי.
חשוב לי לציין, היה לי הכבוד להכיר שקיימת בישראל חברה הוגנת ומרשימה כזו. אין לי ספק, שזו דרככם. כאדם שמוקיר ויוקיר לכם תודה, אשמח לסייע לכם בלפרסם אתכם כפי שכבר עשיתי מול כתבת אחת.
יישר כוח והמון תודה.
בכבוד רב,
עוזי מסיקה
חייגו עכשיו 5520*
או השאירו פרטים ונחזור אליכם"אנו רוצים להודות לכם על העזרה והבנה ויחס אנושי. וליווי מקצועי ואדיב. לאורך כל הדרך."
מ' ול'
16.02.2022 להמלצה"תודה מיוחדת ליאנה שהייתה זמינה תמיד הן בטלפון והן במייל ותמיד נתנה מענה לכל השאלות."