חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

עובד מחסן של "רמי לוי" בבת-ים נהרג בתאונת עבודה

פברואר 3, 2019

תאונת עבודה קטלנית גבתה את חייו של עובד במחסן הסופר-מרקט של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" בעיר בת-ים. צוות מד"א קבע את מותו, כנראה עקב קריסת מעלון.

ההרוג, עובד זר הודי בשנות ה-40 לחייו, נפגע בראשו ואיבד את הכרתו. משטרת מחוז איילון פתחה בחקירה. התאונה אירעה ביום שישי בבוקר, 1 בפברואר 2019. מדובר בפועל שעבד ב"רמי לוי" במשך חצי שנה בלבד.

חובש מד"א ופרמדיקית שהוזעקו למקום סיפרו כי כשהגיעו למחסן ראו מעלון (אמצעי הרמה, המשמש תחליף מעלית) הפוך. בסמוך לו שכב גבר ללא הכרה, שסבל מחבלה קשה בראשו. הפועל היה כבר חסר דופק וללא נשימה כאשר צוות מד"א הגיע למחסן. הצוות העניק לו טיפול רפואי וניסה לבצע פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו.

ארגון "קו לעובד" מסר לתקשורת בין השאר כי בכל מה שנוגע לתאונות עבודה קטלניות בתקופה האחרונה, "הקורבנות באותן תאונות הם מקבוצות העובדים המוחלשות ביותר במשק: 2 עובדים ערבים אזרחי המדינה, 2 עובדים פלסטינים תושבי הרשות ו-2 עובדים זרים".

העובד שנהרג, אזרח הודו ומהגר עבודה בישראל, ניקה את גלגלי המעלון, אך המעלון התהפך עליו ופגע בראשו. לא מזמן חזר מביקור בהודו, עבור הלווית אימו. התאונה אירעה בזמן שלקוחות הסופרמרקט בבת-ים המשיכו כרגיל בשגרת הקניות של יום שישי בבוקר.

המשטרה פתחה בחקירה, כאמור, ודיווחה על תאונת העבודה למשרד העבודה והרווחה, כחוק. מן הדיווחים בתקשורת לא ברור אם חייו של העובד היו ניצלים אם היה חובש קסדת מגן, כמו פועלי בניין ועובדים אחרים בתעשיות כבדות.

 

קריאה נוספת

 

נפגעת בעבודה? פנה עכשיו ל"זכותי" וקבל סיוע. ניתן לתאם פגישת היכרות חינם וללא כל התחייבות ב-5520*.

 

 

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם