חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמן כדורגל עבר אירוע מוחי והוכר כנפגע עבודה

יולי 2, 2014

מאמן שעבר אירוע מוחי הוכר כנפגע עבודה וקיבל פיצוי של 150 אלף ש"ח

אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה פספס את מועד הרישום בהתאחדות, המאמן נכנס ללחץ, קיבל אירוע מוחי ולאחר מכן באמצעות הליווי של "זכותי" המומחים לזכויות רפואיות בע"מ הוא הוכר כנפגע עבודה בביטוח לאומי וקיבל פיצוי כספי של 150 אלף ₪ והכרה בנכות

אלו הם ימים של מונדיאל וכולנו רואים עד כמה הספורטאים לחוצים וכיצד הדבר משפיע עליהם. אחד התפקידים המלחיצים ביותר בכדורגל הוא תפקיד המאמן, עליו מוטלת האחריות הגדולה, הוא האשם בכישלונות. הלחץ הזה יכול להשפיע על החיים שמחוץ למגרש והסיפור של מאמן הכדורגל של קבוצת הנערים במכבי חדרה, יוסי סופר, העניינים הרחיקו לכת.

ב-28 באוגוסט 2012, כמה ימים לפני תום מועד הרישום בהתאחדות לכדורגל, אחד השחקנים החשובים בקבוצה לא הלך לבדיקות הרפואיות, למרות הנחיותיו המפורשות של מאמנו יוסי. למחרת בבוקר, גילה יוסי את העניין וזעם, צעק ופתאום החל להרגיש לא טוב וטען שקשה לו לנשום.

הוא הובהל לקופת החולים, שם גילו כי לחץ הדם שלו הגיע עד לכדי 180/200. הרופאים נתנו לו תרופות להורדת לחץ הדם וקבעו לו המשך מעקב אצל קרדיולוג. אולם, בכך לא נגמר הסיפור. הלחץ המשיך להשפיע על יוסי, ולאחר שחלפו כמה ימים כשיצא בשבת מפתח ביתו – התמוטט עקב אירוע מוחי.

ארבעה חודשים לאחר המקרה פנתה אישתו, מלכה סופר, ל"זכותי" ואלו הביעו נכונות לטפל בתיק שלה. כעבור חצי שנה היא קיבלה הודעה שיוסי הוכר כ נפגע עבודה ויקבל פיצוי כספי של 150 אלף ₪.

מלכה סופר: "מי שחווה טראומה כזאת, יודע שאין ראש לטפל בדברים האלה. אתה לא פועל כדי להשיג את המגיע לך, אלא אתה עסוק לטפל בחולה עצמו".

אלון אהרונוב, מנכ"ל זכותי: "זו לא הפעם הראשונה ולצערנו הרב גם לא האחרונה שמצבם הבריאותי של אנשי ספורט מושפע מההתפתחויות השונות סביב העיסוק שלהם. הספורט הוא מקצוע לכל דבר וכולנו נלחצים כאשר העניינים בעבודה אינם מתקדמים כשורה, על אחת כמה וכמה בעולם הספורט שם הריגוש והלחצים רק מתחזקים, במיוחד כשמדובר בנושאי תפקיד חשוב כל כך כמו מאמנים שמידת האחריות נופלת עליהם כמעט באופן מוחלט. על כן, אין זה פלא שהמוסד לביטוח לאומי קיבל את הבקשה".

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם