חדשות ועדכונים
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מנכ"ל הביטוח הלאומי הוקלט נוזף וצועק בשיחה סגורה עם מנהלי סניפים

אפריל 8, 2018

התכנית הכלכלית של חברת החדשות השיגה הקלטה של מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, מאיר שפיגלר, בשיחה סגורה עם מנהלי סניפים

וכך נשמע המנכ"ל החדש, שפיגלר, כשהוא מרים את קולו על הנוכחים בשיחה – מנהלי סניפים של הביטוח הלאומי ברחבי הארץ:

 

"אוי לה ואבוי לה למערכת, שכך היא מתייחסת לאלה שבאים לפתחה", זעם שפיגלר בשיחה, "…לפשט את התהליכים ולא להוסיף עוד ועוד נדבכים של בירוקרטיה, כך שהבן אדם – או שהוא מרים ידיים או שהוא פשוט הופך יותר חולה ממה שהוא היה לפני שהוא הגיע לקבל את השירות".

שפיגלר אמר את הדברים, שפורסמו ב-3/4/18 ב-"חדשות 2" בנימת נזיפה קשה, ובטון חמור: "רק לאחרונה היו מספר מקרים שאני טיפלתי בהם אישית כתוצאה מזה שפגשתי אנשים בסניפים. אני כבר נתקלתי בזה שיש בן-אדם שאומרים לו 'תבוא – אם לא תבוא אז אתה תאבד את מה שיש לך'. מה זאת אומרת? אם יש מישהו שאמורים לבדוק אותו, ופיזית או פיזיולוגית הוא לא יכול לבוא – אז מה? אז בזה נגמר הסיפור? ממש לא!".

המנכ"ל שפיגלר אשר  קיבל את התפקיד בסוף 2016, בוודאי מודע לכך שהשירות שמעניק המוסד לביטוח לאומי סופג ביקורת קשה כשיאן תלונות הציבור, בעיקר עקב עומס הפונים והקריטריונים הקשיחים הנדרשים כדי לקבל קצבאות. לגבי המכתבים שמקבלים האזרחים מהמוסד לביטוח לאומי, הטיח שפיגלר בפגישה: "מי מקבל את המסמכים האלה? הציבור הרחב. מה הוא חושב: 'מה קורה כאן?'. אז אני מודיע לכם – ביקשתי לבחון את כל המכתבים, ולראות איך מנוסחים כל המכתבים שמגיעים לציבור הרחב, כדי לראות אם יש עוד פרות קדושות כאלה. וכן – לשנות".

שפיגלר ביקר במספר סניפים של הביטוח הלאומי והחליט למתוח ביקורת על סוגיית סגירת הדלתות בפני הפונים מיד בתום שעות הפעילות: "הייתי בכמה סניפים שהייתי בדלת וראיתי אנשים, לא רוצה להגיד 'מסכנים', שלא שפר מזלם – והם מתדפקים על הדלת. הם כבר הגיעו. הגיעו כבר לסניף, סגרו את הסניף 2 דקות לפני כן. אני הכנסתי אותם, בוודאי שהכנסתי אותם. אדם קשה-יום שהגיע לשם ואולי עשה דברים אחרים, הוא נמצא בדלת, תנו לו להיכנס! גם אם זה אחרי השעה. ואם תישארו, אני אדאג לתגמל את מי שיישאר". 

מן המוסד נמסר כי מנכ"ל הביטוח הלאומי "הביע בשיחות אלו את חזונו שיש לעשות כל שניתן בכדי להמשיך ולשפר את השירות לאזרח". 

כדאי לקרוא

אם אתה סובל מבעיה רפואית או נפצעת והנך זקוק לסיוע מול ביטוח לאומי – נבחרת המומחים של זכותי תעזור לך לקבל את הכסף. צור קשר עכשיו.

לתיאום פגישה ראשונית ללא כל התחייבות התקשרו 5520*.

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם