זכותי
תפריט:
русский عربيه EN

תפריט ראשי

  • עמוד הבית
  • זכויות רפואיות
  • מכתבי תודה
  • המומחים שלנו
  • חדשות ועדכונים
  • וידאו
  • אודות
  • צור קשר
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!

חייגו עכשיו 5520*

או השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם טלפון

מה שמגיע, בלי להגיע: בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית. קיימת גם אפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה, בהתאם לנהלי משרד הבריאות.

עמוד הבית » חדשות ועדכונים » המענה הטלפוני של ביטוח לאומי לא נותן שרות

המענה הטלפוני של ביטוח לאומי לא נותן שרות

14.02.2007
בחר/י נושא
  • המוסד לביטוח לאומי
  • מילון מונחים
  • מחלות וליקויים
  • נכות כללית
  • תאונות עבודה
  • ועדה רפואית
  • עקרות בית
  • זכויות עובדים
  • זכויות החולה
  • פטור ממס
  • ניידות
  • סיעוד
  • קישורים רלוונטיים

המוקד הטלפוני החדש (6050*) אינו מצליח לספק לפונים מענה מקצועי ויעיל. למעשה, גורמים שבאים במגע קבוע עם הביטוח הלאומי מבהירים כי מאז שהוקם המוקד, השירות והמידע הניתנים למתקשרים רק הידרדרו

מאת אלון אהרונוב

הכתבה המלאה פורסמה בעיתון הארץ ובאתר TheMarker.com

בתחילת 2007 הפריט הביטוח הלאומי את השירות הטלפוני, והעביר אותו לידי חברה חיצונית המעסיקה עובדים של חברת כוח אדם.

מטרת הפרטת השירות הטלפוני, לדברי הביטוח הלאומי, היתה להקל את העומס על העובדים שענו עד אז לשיחות בעצמם, להגדיל את שעות המענה הטלפוני ולשפר את השירות.

ואולם, לפי מידע שהגיע ל-TheMarker, המוקד הטלפוני החדש (6050*) אינו מצליח לספק לפונים מענה מקצועי ויעיל. למעשה, גורמים שבאים במגע קבוע עם הביטוח הלאומי מבהירים כי מאז שהוקם המוקד, השירות והמידע הניתנים למתקשרים רק הידרדרו, והם נותרים חסרי אונים וללא מענה.

אלון אהרונוב, מנכ"ל "זכותי", חברה למימוש זכויות רפואיות שעובד באופן קבוע מול הביטוח הלאומי, מספר כי "לפני השינוי, כשהיינו עוזרים ללקוח שלנו להגיש תביעה לקצבת נכות למשל, היה מתקבל מכתב שמבשר שהתביעה התקבלה, שעליו צוין שם המטפל, הטלפון שלו ושעות המענה. נכון שהיה קשה לתפוס אותם, אבל לפחות ידענו שברגע שנתפוס את המטפל נקבל תשובה מדויקת לגבי התיק והסטטוס שלו מהאיש שאחראי עליו".

לדברי אהרונוב, "מאז ההפרטה, נעשה בלתי אפשרי לעבוד מול הביטוח הלאומי: בכל פעם עונה מישהו אחר, שלא מסוגל לתת תשובה עניינית, גם בגלל שאין לו גישה לתיק עצמו וגם בגלל שאין לו את הידע הנדרש בחוקי הביטוח הלאומי, מכיוון שאינו עובד המוסד".

"בגלל המעבר גם אין אפשרות לדבר או להתכתב עם אף עובד של הביטוח הלאומי. התוצאה היא שאני אף פעם לא מקבל תשובה לשאלה שאני שואל. היום למשל, ניסיתי לברר מה מצב התיק של שישה לקוחות שונים, ולגבי כולם קיבלתי את התשובה הקבועה: 'נוציא בירור'. לצערי אני כבר יודע מראש שתוצאות הבירור יהיו התשובה הלקונית: 'התיק בטיפול'. ככה אי אפשר לעבוד".

האם המוקד הטלפוני של הביטוח הלאומי מקשה עליכם לקבל שירות?

מסתבכים מול ביטוח לאומי?

צוות "זכותי" יסייע לכם בטלפון 5520*.

ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!

חייגו עכשיו 5520*

או השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם טלפון

מה שמגיע, בלי להגיע: בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית. קיימת גם אפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה, בהתאם לנהלי משרד הבריאות.

  • המוסד לביטוח לאומי
    • יד מכוונת
    • סניפים
      • רשימה
  • מילון מונחים
  • מחלות וליקויים
    • קורונה
    • מחלות של מערכת הדם
    • מחלות לב
    • סרטן
    • סוכרת
    • מחלות נפש
  • נכות כללית
  • תאונות עבודה
  • ועדה רפואית
  • עקרות בית
  • זכויות עובדים
  • זכויות החולה
  • פטור ממס
  • ניידות
  • סיעוד
  • קישורים רלוונטיים
pageid2513

"לא בכל יום אתה נתקל במקצוענות, אכפתיות, עשייה מעל ומעבר, ומתן סיוע תוך השגת תוצאות במהירות"

עפר כרמל

26.08.2020 להמלצה

"אני אסיר תודה לצוות הנפלא של זכותי"

אלי בר

19.08.2020 להמלצה

"ריגשתם מאוד אותי ואת משפחתי. היה לי הכבוד להכיר שקיימת בישראל חברה הוגנת ומרשימה כזו"

עוזי מסיקה

27.01.2020 להמלצה
  • לכל מכתבי התודה
  • אולי גם לך מגיע כסף?
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!

חייגו עכשיו 5520*

או השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם טלפון

מה שמגיע, בלי להגיע: בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית. קיימת גם אפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה, בהתאם לנהלי משרד הבריאות.

  • image_icon פגישה
    חינם!
  • image_icon ליווי אישי
    צמוד
  • image_icon 2 דקות
    מהרכבת
  • image_icon צרו קשר

סניף תל אביב

  • בית מיקרודף, דרך השלום 2 (פינת יגאל אלון)
  • מיקוד: 6789202
  • טלפון: 5520* או 03-7119628
  • פקס: 03-624-0369

סניף חיפה

  • קניון סינמול (Cinemall) / לב המפרץ – קומה 3
  • טלפון: 5520* או 04-8401354/1
  • פקס: 04-8401369

סניף ירושלים

  • בניין מגדל העיר (קומה 10) רחוב בן יהודה 34
  • טלפון: 5520* או 02-6501066
  • פקס: 02-6501080
  • Youtube
  • Google Plus
  • Facebbok

זכויות רפואיות

  • זכויות רפואיות
  • נכות כללית
  • תאונות עבודה
  • ועדה רפואית
  • מחלות מקצוע
  • מקרים לדוגמה

מחלות וליקויים

  • סוכרת
  • התקף לב
  • סרטן – המחלה והפיצוי
  • אירוע מוחי
  • פיברומיאלגיה
  • צרידות

תחומי התמחות נוספים

  • פנסיית נכות
  • עקרות בית
  • חוק הפוליו
  • חוק סיעוד
  • פטור ממס
  • ניידות

אודותינו

  • אודות זכותי
  • המומחים שלנו
  • חזון ומשימה
  • סניפים
  • כיצד להגיע
  • יצירת קשר

אתר זכותי

  • מפת אתר
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות

השירות של "זכותי" כולל סיוע וליווי באמצעות מומחים מקצועיים בהליך מימוש הזכויות הרפואיות, ואינו מהווה ייעוץ משפטי או ייצוג משפטי.

ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!חייגו עכשיו 5520*או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם:

שם טלפון

מה שמגיע, בלי להגיע: בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית. קיימת גם אפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה, בהתאם לנהלי משרד הבריאות.

מה שמגיע, בלי להגיע: בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית. קיימת גם אפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה, בהתאם לנהלי משרד הבריאות.