זכותי
תפריט:
русский عربيه EN

תפריט ראשי

  • עמוד הבית
  • זכויות רפואיות
  • מכתבי תודה
  • המומחים שלנו
  • חדשות ועדכונים
  • וידאו
  • אודות
  • צור קשר
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!

חייגו עכשיו 5520*

או השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם טלפון

לקוחות יקרים וכלל ציבור הפונים,
לאור התפרצות נגיף הקורונה ובשל רצוננו לשמור על בריאותכם ועל בריאות עובדינו,
בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית.
כמו כן, כפי שאנו נוהגים בשגרה, קיימת גם האפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה
(הפגישות מתקיימות בהתאם לנהלי משרד הבריאות, בהפרדה ומרחק כנדרש).

השאירו פנייה באתר ונציגינו ישמחו לשוב אליכם בהקדם לתיאום הפגישה.

בברכה בריאות טובה וחזרה מהירה ומלאה לשגרה בהקדם,
צוות "זכותי"

עמוד הבית » חדשות ועדכונים » הביטוח הלאומי – שוב בתחתית רמת השירות

הביטוח הלאומי – שוב בתחתית רמת השירות

21.05.2014
בחר/י נושא
  • המוסד לביטוח לאומי
  • מילון מונחים
  • מחלות וליקויים
  • נכות כללית
  • תאונות עבודה
  • ועדה רפואית
  • עקרות בית
  • זכויות עובדים
  • זכויות החולה
  • פטור ממס
  • ניידות
  • סיעוד
  • קישורים רלוונטיים

מגמת הידרדרות ברמת השירות של ביטוח לאומי בשנה האחרונה, לפי נתוני ‘מדד הביורוקרטיה’ שמפרסם איגוד לשכות המסחר; הביטוח הלאומי מציג את הירידה הגדולה ביותר בשירות לעסקים רבעון שני ברציפות.

“מדד הביורוקרטיה” של איגוד לשכות המסחר וחברת SQ בודק את איכות השירות וחווית הלקוח במשרדי הממשלה ובגופים הממשלתיים השונים – הבריאות, התחבורה, הפנים, האוצר (רשות המסים), הכלכלה (התמ”ת), המוסד לביטוח לאומי ומערכת בתי המשפט.

המדד מורכב מארבעה קריטריונים:

  • זמינות נציגים
  • זמן הטיפול בפניה
  • יחס אישי
  • איכות הפתרונות.

המדד בוחן גם תהליכים המתרחשים במשרדים כגון הנפקת רישיונות, הוצאת/חידוש דרכון, תשלומים למשרדים ועוד.

בסיכום הרבעון הראשון לשנת 2014 נמצא כי מבין המשרדים שנבדקו, המוסד לביטוח לאומי הוא הביורוקרטי ביותר: “מקום שביעי ואחרון – הביטוח הלאומי שמנכ”לו שלמה מור יוסף, עם ציון מדד של 6.15″.

בדו”ח שפורסם ב-13/5/14 נקבע כי “הביטוח הלאומי מציג את הירידה הגדולה ביותר בשירות לעסקים, רבעון שני ברציפות. זמינות נציגי המוסד נמוכה (6.02) גם ביחס ליתר משרדי הממשלה. ברבעון האחרון השירות של הביטוח הלאומי נתפס כפחות מקצועי ורק כחמישית מבעלי העסקים חושבים כי השירות מקצועי במידה רבה מאוד”. 

בפניות לביטוח לאומי בעלי העסקים מצפים לזמן הטיפול הקצר ביותר- 1.91 שבועות בלבד. בפועל מדווחים בעלי העסקים על זמני טיפול האורכים בממוצע 9.5 שבועות. ע”פ עורכי המדד, עצלות הפקידות, חוסר מוטיבציה והעדר תרבות שירות גורמים לסחבת ולזמן טיפול ארוך, והם מחוללי הביורוקרטיה העיקריים. 

גם ע”פ הדו”ח השנתי של נציבות תלונות הציבור ל-2012, המוסד לביטוח לאומי ניצב במקום ה-1 במספר התלונות, ובפער ניכר מן המקום ה-2 (משטרת ישראל). הנושאים העיקריים הזוכים לתלונות: זכאות לגמלאות, גביית חובות והשירות לציבור.

שי חיון, מנכ”ל חברת SQ שערכה את הסקר, מציין כי “בשנה האחרונה נצפית מגמת ירידה מדאיגה במדדים של משרד האוצר ושל הביטוח לאומי. זאת לאחר ששני המשרדים הללו הציגו ב 4 השנים האחרונות מגמת שיפור…ירידה חדה זו במדדים של משרד האוצר והביטוח לאומי אחראית לבלימת מגמת השיפור הממוצעת של משרדי הממשלה הנמדדים שחווינו ב 6 השנים האחרונות”.

בתרשים: הירידה ברמת השירות של הביטוח הלאומי

המחשה: המדדים המספריים המסכמים לפי סקר הרבעון הראשון של 2014.

הביטוח הלאומי מפעיל אגף לפניות הציבור, הממוקם בשדרות ויצמן 13 בירושלים.

ניתן לפנות בפקס 02-6525038, בדואר ישראל, בטופס פנייה מקוון

או בטלפון 02-6709070 (א’-ה’ 13:00-15:00 בלבד).

עוד בחדשות זכותי על הביטוח הלאומי:

  • תלונות הציבור נגד הביטוח הלאומי ב-2012
  • גירעון הביטוח הלאומי הולך ומעמיק
  • הביטוח הלאומי: עובדים, אבל מעכבים הכל

פניתם למוסד לביטוח הלאומי בעקבות מחלה או תאונה,

ולא קיבלתם את הכסף המגיע לכם?  פנו ל”זכותי” בלי לבזבז זמן.

חייגו עכשיו 5520* ותדעו אם מגיע לכם כסף.

ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!

חייגו עכשיו 5520*

או השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם טלפון

לקוחות יקרים וכלל ציבור הפונים,
לאור התפרצות נגיף הקורונה ובשל רצוננו לשמור על בריאותכם ועל בריאות עובדינו,
בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית.
כמו כן, כפי שאנו נוהגים בשגרה, קיימת גם האפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה
(הפגישות מתקיימות בהתאם לנהלי משרד הבריאות, בהפרדה ומרחק כנדרש).

השאירו פנייה באתר ונציגינו ישמחו לשוב אליכם בהקדם לתיאום הפגישה.

בברכה בריאות טובה וחזרה מהירה ומלאה לשגרה בהקדם,
צוות "זכותי"

  • המוסד לביטוח לאומי
    • סניפים
      • רשימה
  • מילון מונחים
  • מחלות וליקויים
    • מחלות של מערכת הדם
    • מחלות לב
    • סרטן
    • סוכרת
    • מחלות נפש
  • נכות כללית
  • תאונות עבודה
  • ועדה רפואית
  • עקרות בית
  • זכויות עובדים
  • זכויות החולה
  • פטור ממס
  • ניידות
  • סיעוד
  • קישורים רלוונטיים
pageid1842

"לא בכל יום אתה נתקל במקצוענות, אכפתיות, עשייה מעל ומעבר, ומתן סיוע תוך השגת תוצאות במהירות"

עפר כרמל

26.08.2020 להמלצה

"אני אסיר תודה לצוות הנפלא של זכותי"

אלי בר

19.08.2020 להמלצה

"ריגשתם מאוד אותי ואת משפחתי. היה לי הכבוד להכיר שקיימת בישראל חברה הוגנת ומרשימה כזו"

עוזי מסיקה

27.01.2020 להמלצה
  • לכל מכתבי התודה
  • אולי גם לך מגיע כסף?
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!

חייגו עכשיו 5520*

או השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם טלפון

לקוחות יקרים וכלל ציבור הפונים,
לאור התפרצות נגיף הקורונה ובשל רצוננו לשמור על בריאותכם ועל בריאות עובדינו,
בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית.
כמו כן, כפי שאנו נוהגים בשגרה, קיימת גם האפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה
(הפגישות מתקיימות בהתאם לנהלי משרד הבריאות, בהפרדה ומרחק כנדרש).

השאירו פנייה באתר ונציגינו ישמחו לשוב אליכם בהקדם לתיאום הפגישה.

בברכה בריאות טובה וחזרה מהירה ומלאה לשגרה בהקדם,
צוות "זכותי"

  • image_icon פגישה
    חינם!
  • image_icon ליווי אישי
    צמוד
  • image_icon 2 דקות
    מהרכבת
  • image_icon צרו קשר

סניף תל אביב

  • בית מיקרודף, דרך השלום 2 (פינת יגאל אלון)
  • מיקוד: 6789202
  • טלפון: 5520* או 03-7119628
  • פקס: 03-624-0369

סניף חיפה

  • קניון סינמול (Cinemall) / לב המפרץ – קומה 3
  • טלפון: 5520* או 04-8401354/1
  • פקס: 04-8401369

סניף ירושלים

  • בניין מגדל העיר (קומה 10) רחוב בן יהודה 34
  • טלפון: 5520* או 02-6501066
  • פקס: 02-6501080
  • Youtube
  • Google Plus
  • Facebbok

זכויות רפואיות

  • זכויות רפואיות
  • נכות כללית
  • תאונות עבודה
  • ועדה רפואית
  • מחלות מקצוע
  • מקרים לדוגמה

מחלות וליקויים

  • סוכרת
  • התקף לב
  • סרטן – המחלה והפיצוי
  • אירוע מוחי
  • פיברומיאלגיה
  • צרידות

תחומי התמחות נוספים

  • פנסיית נכות
  • עקרות בית
  • חוק הפוליו
  • חוק סיעוד
  • פטור ממס
  • ניידות

אודותינו

  • אודות זכותי
  • המומחים שלנו
  • חזון ומשימה
  • סניפים
  • כיצד להגיע
  • יצירת קשר

אתר זכותי

  • מפת אתר
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות

השירות כולל סיוע וליווי באמצעות מומחים מקצועיים בהליך מימוש הזכויות הרפואיות, ואינו מהווה ייעוץ משפטי או ייצוג משפטי.

ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף!חייגו עכשיו 5520*או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם:

שם טלפון

לקוחות יקרים וכלל ציבור הפונים,
לאור התפרצות נגיף הקורונה ובשל רצוננו לשמור על בריאותכם ועל בריאות עובדינו,
בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית.
כמו כן, כפי שאנו נוהגים בשגרה, קיימת גם האפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה
(הפגישות מתקיימות בהתאם לנהלי משרד הבריאות, בהפרדה ומרחק כנדרש).

השאירו פנייה באתר ונציגינו ישמחו לשוב אליכם בהקדם לתיאום הפגישה.

בברכה בריאות טובה וחזרה מהירה ומלאה לשגרה בהקדם,
צוות "זכותי"

anova web development

לקוחות יקרים וכלל ציבור הפונים,
לאור התפרצות נגיף הקורונה ובשל רצוננו לשמור על בריאותכם ועל בריאות עובדינו,
בימים אלו אנו מקיימים פגישות טלפוניות חינם, ללא התחייבות ומבלי לצאת מהבית.
כמו כן, כפי שאנו נוהגים בשגרה, קיימת גם האפשרות לתיאום פגישה פרונטאלית עם מומחה בחברה
(הפגישות מתקיימות בהתאם לנהלי משרד הבריאות, בהפרדה ומרחק כנדרש).

השאירו פנייה באתר ונציגינו ישמחו לשוב אליכם בהקדם לתיאום הפגישה.

בברכה בריאות טובה וחזרה מהירה ומלאה לשגרה בהקדם,
צוות "זכותי"