זכויות רפואיות
ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף! חייגו עכשיו 5520* או השאירו פרטים ונחזור אליכם

טופס 250

טופס בל 250 נקרא גם "טופס תאונת עבודה". זוהי למעשה בקשה למתן טיפול רפואי לנפגע עבודה, במקרים של עובדים שכירים שנפצעו בתאונת עבודה. כדי שטופס 250 יהיה תקף בקופת חולים, יש צורך בחתימת המעסיק שלך. חתימתו של המעסיק על הטופס היא למעשה הכרתו בכך שמדובר בתאונת עבודה.


בטופס 250 יש למלא את הפרטים של המעסיק, כולל מספר תיק ניכויים (של מס הכנסה), את הפרטים האישיים של נפגע העבודה, את הפרטים של התאונה, תאריך, מקום ותיאור התאונה בין היתר, וגם את הפרטים של קופת החולים ואבחנת הרופא. חשוב לפרט בהרחבה בסעיף תיאור התאונה ולשים לב לניסוח, בייחוד כשהמעסיק ממלא את הטופס.

יש לתת לרופא בקופת החולים את טופס 250 ולקבל תעודה רפואית לנפגע בעבודה, שהיא למעשה אישור מחלה לתאונת עבודה. לאחר קבלת הטופס החתום, קופת חולים מחויבת להעניק את כל הטיפולים הרפואיים הדרושים.

טופס 250 אינו מהווה אישור שהתאונה מוכרת כתאונת עבודה; לשם כך, יש להמתין להחלטתו של המוסד לביטוח לאומי. יחד עם זאת, הטופס עשוי לסייע בהוכחה שהתאונה היא תאונת עבודה. כמו כן, לאחר תאונת עבודה, כדאי ללכת לרופא בשל כל בעיה רפואית, לציין שהבעיה נגרמה בעקבות פגיעה בעבודה ולתעד הכל.

בנוסף, במקרה של תאונת עבודה, יש למלא טופס תביעה לדמי פגיעה (טופס 211), שאותו צריך להגיש לביטוח לאומי כדי לקבל הכרה שזו תאונת עבודה, ולצרף אליו תעודת מחלה ומסמכים רפואיים מהרופא ומבית החולים. יש להחתים את המעסיק גם על טופס תביעה לדמי פגיעה, ובמידה שהמעסיק לא מוכן לחתום, צריך ליידע את המוסד לביטוח לאומי על כך.

לאחר הגשת תביעה לדמי פגיעה בצירוף טופס בל 250, המוסד לביטוח לאומי יזמן את התובע אל ועדה רפואית וייקבעו אחוזי נכות בהתאם לפגיעתו.

טופס 250 ביטוח לאומי

טופס 250 ביטוח לאומי


למידע נוסף על מילוי טופס 250, סיוע בנושא תאונות עבודה וזכויות רפואיות – מלאו פרטיכם באתר זכותי או התקשרו עכשיו למוקד "זכותי" בטלפון 5520* ונסייע לכם.

מילות חיפוש חשובות לעמוד זה: טופס 250 ביטוח לאומי, טופס בל 250, טופס תאונת עבודה.

 

צרו קשר

אולי מגיע לך הרבה כסף!

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם