מכתבי תודה

מכתבי תודה אלו, שנכתבו על ידי מגוון לקוחות "זכותי" מכל רחבי הארץ, ולאורך השנים מ-2008 ועד היום, מתעדים את ההערכה, המחמאות והאהבה שאנחנו מקבלים מן האנשים שלהם אנו נותנים שירות מכל הלב, עד הסוף, בלי פשרות.

 

המכתבים שפורסמו כאן הועלו באישורם המלא של כותביהם, ובשמם המלא.

 

"זכותי" גאה בכך שיש לה קבלות: הנה חלק קטן מהעבודה הקשה שעשינו במשך שנים פרושה כאן לפניכם.

 

סניפי "זכותי" פרוסים ברחבי הארץ: תל אביב (דרך השלום 1), חיפה (לב המפרץ) וירושלים (מגדל העיר) כדי לשרת אתכם. מוקד זכותי זמין לכם בטלפון *5520, בכל ימות השבוע.

חיים בן חיים

מכתב תודה

חיים בן-חיים (48) נעזר בשירותיה של חברת 'זכותי' ב-2013.

 

"אני עורך דין ויש לי את ההבנה ויש לי את הידע, וקשה לסובב אותי. לא עשו אותי אתמול, אבל הם [ביטוח לאומי] יכולים להתיש אותך".

"חליתי במחלות כליות קשה. הגעתי למצב של אי ספיקה. כשאתה מגיע לצומת דרכים כשהמחלה, או תאונה או משהו כזה, אתה הופך להיות אדם אחר. לפעמים הדברים יכולים להתמוטט ביום אחד. אני ביליתי בביטוח לאומי לפחות ב-10 ועדות רפואיות. אתה בא עם סיפור אחד, הועדה מחליטה משהו אחר. אתה בא עם בעיה Y הם נותנים לך סעיף ליקוי Y. ולפעמים האי-התאמות האלה, שמספיק שהם נותנים לך איזה שהוא סעיף שונה, יכול להיות הבדל של יום ולילה".

"החלטתי שאני צריך איזה שהוא כוח לצידי שיוכל לרכז ולנתב את כל הפרוצדורה הזו. סקרתי את השוק, נפגשתי עם כמה חברות, הגעתי אליהן ראיתי מה הם מציעים, ובסופו של דבר הגעתי לזכותי".

"זכותי אמרו לי 'אנחנו לא נוותר'. העובדת הבכירה שם, ליאת אילוז, בחור מדהימה, רצינית, חריפה, בעלת ידע מפליג בנושא הביטוח הלאומי, את האמת ליאת ואביבית לא הרימו ידיים. הם דחפו הם לא ויתרו. הם הסתכלו, הם בדקו כל דבר, הם לא ויתרו. ובאמת עשו את זה מכל הלב ובצורה עם נשמה והתמדה. לא הרפו עד שהגענו לתוצאה. הורדתי את העול הזה מהראש שלי. תשאיר את המלחמות למישהו אחר."

"זכותי. לא בזכותי. בזכותם, השגתי בסוף מה שמגיע לי".

 





מכתבי תודה

"הרבה ברכות, הרבה תודות, על הליווי הצמוד והמקצועיות, העצות ההדרכה והמסירות... … מוטי דוידי

לכל המכתבים