מכתבי תודה

מכתבי תודה אלו, שנכתבו על ידי מגוון לקוחות "זכותי" מכל רחבי הארץ, ולאורך השנים מ-2008 ועד היום, מתעדים את ההערכה, המחמאות והאהבה שאנחנו מקבלים מן האנשים שלהם אנו נותנים שירות מכל הלב, עד הסוף, בלי פשרות.

 

המכתבים שפורסמו כאן הועלו באישורם המלא של כותביהם, ובשמם המלא.

 

"זכותי" גאה בכך שיש לה קבלות: הנה חלק קטן מהעבודה הקשה שעשינו במשך שנים פרושה כאן לפניכם.

 

סניפי "זכותי" פרוסים ברחבי הארץ: תל אביב (דרך השלום 1), חיפה (לב המפרץ) וירושלים (מגדל העיר) כדי לשרת אתכם. מוקד זכותי זמין לכם בטלפון *5520, בכל ימות השבוע.

דלית, אמא של מתן

מכתב תודה

 

 

מכתב התודה - גרסת טקסט מלאה:

 



‏18 פברואר, 2014


עבור: הנהלת זכותי


שלום רב,

הנדון: מתן, בני


כהורים לילד בן 19 החולה במחלה כרונית מאז גיל 10, ההחלטה להגיע אליכם להתייעצות לא היתה קלה עבורנו. לאחר פגישה קצרה ולא מספקת בה השתתפנו בהרכב משפחתי מלא (מתן ואנחנו, הוריו), במשרדכם בתל-אביב, החלטנו
לא להסתייע בכם.

לאחר שהבנתם שאיננו מתכוונים להמשיך בקשר עמכם והבנתם את הסיבות לכך, התעקשתם להפגיש אותנו עם נדב, מנהל סניף חיפה. לאחר היסוס רציני נסעתי, כנציגתו של מתן, מרחק של כ-100 ק"מ לפגישה, מתוך הרגשה שלכל היותר 'שרפתי יום ודלק'. נדב הקדיש לי זמן ותשומת לב. במהלך פגישתנו היסודית והארוכה הוא עשה מאמצים ללכת לקראתנו.

לאחר בדיקת חלופות נוספות העומדות בפנינו, החלטנו להיכנס לתהליך הגשת תביעה לביטוח הלאומי באמצעות נדב ואנשי הצוות שלו. צוותנו ללירון שכטר, מנהלת תיקים צעירה, מקצועית ונמרצת. מכאן - התהליך התחיל להתקדם בקצב מהיר.

כיום, כשלושה חודשים מאז ההתקשרות עמכם, הועבר לחשבונו של אלעד סכום כסף ראשון מהביטוח הלאומי, שהכיר בקשיים עמם עליו להתמודד. מעבר לאחוזי הנכות, הוא קיבל רטרואקטיבית לשנה קיצבת 'אי-כושר' עבודה, כמו גם קיצבה חודשית לעוד שנה מהיום.

בעתיד יהיה זכאי גם ל'סל שיקום', באמצעותו יוכל ללמוד מקצוע אקדמי או אחר,
מבלי שיהיה עליו לדאוג לתשלום שכר הלימוד, הוצאות כלכלה ודיור בתקופה זו.

בבקשה העבירו תודתנו ללירון שכטר, שתמיד ידעה לעדכן ולהתעניין, כמו גם ללוות אותנו בתהליך. למור, שיעצה לפני ההתייצבות בוועדות בביטוח הלאומי, גם על חשבון זמנה הפרטי, ותודות בגדול לנדב - שאלמלא גילה רגישות והבנה לתחושות הקשות שעורר בנו המפגש עם יועץ שלכם בתל-אביב, לא היינו, ככל הנראה, נמצאים כיום במצב של לומר לכם 'תודה' מעומק הלב.

וכך - כל שנותר כעת הוא להביע שוב את תודתנו לצוות המנצח של סניף חיפה, שהפגין רגישות, פעל במקצועיות וליווה אותנו בנאמנות לכל אורך הדרך.

בברכה,

דלית (אמא)
גם בשם מתן

 

הערת מערכת זכותי: מדובר במכתב אמיתי שנשלח אלינו ע"י לקוחת 'זכותי' בפברואר 2014.

כדי להגן על פרטיותה של המשפחה, ולבקשתה המפורשת, כל הפרטים המזהים שונו; השמות דלית ומתן הם בדויים. המכתב המקורי שמור במערכת.